11 september 2013

Jag skulle ju visa mer

Köket ja... oj, det har jag ju glömt. Det känns som att det fattas nåt än...kanske därför jag glömde inlägget. Bland annat så letar jag efter ny köksklocka, ny kaffekokare, nya kaffemuggar och lite annat smått och gott. Men jag  väntar tills jag hittar rätt. Till vardagsrummet önskar jag vi hade köpt två soffor, för nu är vi två ryggsjuka som skulle vilja vila på kvällarna och vi ryms inte båda två i samma soffa...
Jag blev förresten kontaktad av Cuponation som tänkte att jag kunde informera er om en massa trevliga rabatter på Finnish Design Shop.  Värt att kika in där ifall det är nåt speciellt man letar efter!





Låt er inte luras förresten- vårt kök är inte såhär stort. När man fotograferar med vidvinkelobjektiv så blir det lätt så att det ser enormt ut. I verkligheten krockar man jämt om man försöker vara två här och kocka samtidigt.och så är det GRÅTT. Inte blått som några sagt. :)





Keittiö. hmm... Olenpa unohtanut että lupasin postaa siitäkin vielä jotain. No, tosiaan sieltä tuntuukin puuttuvan vielä jotain, että ehkä siksi jäi väliin. Ainakin kaipaan uutta seinäkelloa , kahvinkeitintä, mukeja ym. kaikenlaista kivaa mutta odotan kunnes oikeat tulevat eteen ja ostan sitten. Olkkariin toivoisin että olisimme ostaneet kaksi sohvaa sillä nykyään kaksi selkärampaista taistelee sohvatilasta iltaisin...
Cuponationista otettiin muuten yhteyttä ja kerrotiin että Finnish Design Shopista löytyy kaikenlaisia kiinnostavia alennuksia, kannattaa tutustua.

Älkää muuten antako tuon laajakulmalinssin hämätä! Meidän keittiö on kyllä aika pieni ja useinkin törmäillään jos yritetään siellä yhdessä kokkailla.  Keittiön väritys on muuten harmaa, eikä sininen. Joku taisi nähdä sen sinisenä. Mutta harmaa on. Tumma.

10 kommentarer:

  1. Ihanan kotoisa! :)
    Kyllä tuolla kelpaa kokkailla! ;)

    SvaraRadera
  2. Ainakin silloin kun on siivottu, Minttu :)

    SvaraRadera
  3. Köksbilder är alltid välkomna!

    SvaraRadera
  4. Väldigt snyggt! Och jo, det ser enormt ut! :) Lika som vårt vardagsrum brukar göra!;)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jo det ser stort ut. Och väldigt ljust! Härligt med öppen förvaring (om man använder grejorna....)
    Är helförtjust i lampan över köks-ön!
    Nu blir det väl skönt med lite semester? Verkar som om både du och din kropp behöver lite vila från vardagen.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  6. Hej

    Så mycket fint du visar.
    Kiva löytää tänne :)
    Jätte fina köksbilder.
    Nu ska jag kika vidare hos dig .

    Ha en fin fortsättning på veckan!


    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag tycker ni har ett jättesnyggt kök och så fint det är med öppna hyllor!

    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Slutresultatet är supersnyggt...

    SvaraRadera
  9. Näitä oli kivaa katsoa, teidän keittiö on aivan unelma!

    SvaraRadera