16 september 2013

Hemåt

Vet ni, jag har varit på semester sen i torsdags och är nu på väg hem. Skönt med förhandsinställda blogginlägg- det fungerar suveränt! Och semester.... Det var efterlängtat kan jag lova!
Vi tog färjan till Stockholm och åkte därifrån vidare i morgondimman till Järna. Mannen deltog i en två dagars surdegskurs i Saltå Kvarn. Jag har miljoner foton och bara jag hinner få in dem på datorn därhemma ska ni få ta del av allt det vackra vi sett. Men just nu njuter jag av vackra Viking Grace. Det får bli en tur till Spa, och sen en god middag innan vi landar hemma hos husvakterna och de älskade fyrfota vännerna. <3

       Bild med iphone

Täällä ollaan lomailtu torstaista lähtien ja nyt ollaan matkalla kotiin! Ennakkoon ladattut postaukset ovat kyllä näppäriä!  Ja loma.... Olin sen tarpeessa todellakin!
Mentiin laivalla Tukholmaan ja sieltä jatkettiin aamusumussa Järnaan. Mies osallistui kahden päivän leivontakurssiin Saltå Kvarnissa. Minulla on miljoona valokuvaa ja niistä osa päätyy blogiin, kunhan tästä pääsen kotiin latamaan niitä koneelle. Tällä hetkellä nautin olostani Viking Gracella. Upea laiva! Kylpylään mennään varmasti, ja sitten syömään jotain hyvää.  Sen jälkeen kotiin. Siellä odottavat rakkaat kodinvartijat sekä nelijalkaiset ystävämme. <3

5 kommentarer:

  1. Det ska bli roligt att höra och se hur ni haft det! Järna verkar vara ett spännande ställe.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du verkligen fått koppla av och att du nu känner dig "nyladdad"
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Det lät som en härlig semester. Och det är så smart med förinställda blogginlägg. Jag hade det under de 2 veckorna jag var i Spanien.

    SvaraRadera