31 januari 2015

Att skämma bort sig själv en smula

Reimari, dvs K-butiken  i Pargas sålde så billiga rosor i fredags att jag inte kunde motstå utan tog två buketter. Klart man måste få skämma bort sig ibland, inte sant? Speciellt om veckoslutet börjat med de bästa nyheter man fått på länge. Me like!


RUUSUJA ITSELLENI
Reimarissa, eli Paraisten K-kaupassa oli perjantaina niin halpoja ruusuja etten voinut vastustaa. Ostin jopa kaksi kimppua, sillä saahan sitä itseään välillä hemmotella, vai mitä? Etenkin jos viikonloppu on alkanut mitä parhaimmilla uutisilla. Pieni  hemmottelu oli paikallaan. Me like!








5 kommentarer:

  1. Underbara rosor! Visst är det härligt att få skämma bort sig lite ibland!
    Trevlig kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Kan du bara sluta ta så förbaskat VACKRA bilder :).
    Du är en stor inspirationskälla för mig!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder på vackra blommor! :)

    SvaraRadera
  4. Nu blir jag nyfiken! Kan inte låta bli att fundera på om de goda nyheterna har med hus, barn eller jobb att göra. Eller något helt annat.
    Nåväl, jag gissar att du som vanligt delar med dig av glädjen när tiden är mogen.
    Under tiden njuter jag av dina vackra bilder och intressanta inlägg.

    SvaraRadera