21 januari 2015

SoMe vantar

Jag är så glad att min mamma lärt mig sticka! Det är så avkopplande och trevligt och dessutom så har man ju en hel del nytta av det också.  Jag är reumatiker och fryser väldigt lätt om mina skröpliga fingrar. Att svara i telefon eller ta ett foto är svårt med vantar på så jag beslöt mig för att lösa problemet med ett par some-vantar ( some = sociala medier red anm.)

Funkar fint, men på nästa par ska jag placera hålet en aning högre upp, så blir det lite varmare om pekfingret- det är ju bara fingertoppen som behövs för pekskärmen.



SOME-LAPASET
Olen niin onnellinen siitä että äitini opetti minua neulomaan! Se on todella rentouttavaa ja sitä paitsi siitä on muutakin hyötyä. Sairastamani reuman takia huonokuntoiset sormeni palelevat helposti ja puhelimeen vastaaminen tai kuvan ottaminen on ulkona hankalaa. Ratkaisin ongelman tekemällä itselleni SoMe- sormikkaat  (jos nyt joku ei tiedä mikä some on niin se tarkoittaa sosiaaalista mediaa toim huom)
Toimivat ihan loistavasti, mutta seuraavaan pariin siirrän tuon aukon vähän ylemmäs niin pysyy tuo etusormi vähän lämpimämpänä.












8 kommentarer:

  1. Näppärä keksintö! Meillä tytöt ovat tilanneet samaan tarpeeseen äidiltäni "läpsylapasia" eli sellaisia kalastajantumppuja, joissa on alla sormikkaat ja päälle voi vetäistä tarvittaessa lapaskärjen. Nekin toimivat, mutta sinun versiosi on vielä nopeammin käytössä :)

    SvaraRadera
  2. Kätevät! Pitäisköhän neuloa pakkasessa somettavalle tyttärelle...varmaan joo! Kiitos vinkistä! :-)

    SvaraRadera
  3. Ha haaa... no en ollut kyllä näistä kuullut ennen tätä yhtään mitään. Onpa hauskat!

    SvaraRadera
  4. Loistoidea, ihan uus juttu mulle! Kiitti vinkistä.

    SvaraRadera
  5. Helt super med ett litet hål :)
    Me like

    SvaraRadera