27 januari 2011

Brådis

Oj, jag har så bråttom just nu... I skolan planerar vi utställning och i studielyan har jag ingen egen nätuppkoppling för tillfället. Vi har haft en massa bildredigeringsuppgifter och tiden räcker inte till. Jag har inte riktigt kommit åt att lägga in nya inlägg eller läsa andras heller för den delen..
Men imorgon (fredag) åker jag hem, så då har ni mig på tråden igen. Kanske jag har kring 300 olästa blogginlägg på bloggkoll... Nå- allt har sin tid. Nästa vecka är jag på tråden igen!!
Kamomilla

Kiirettä kiirettä piisaa. Koulussa suunnitellaan näyttelyä eikä minulla ole tällä viikolla ole ollut kunnon nettiyhteyttä. Kuvankäsittelytehtäviä on ollut runsaasti ja aikaa niin vähän...
Viikonloppu edessä, ihanaa!!!
Kamomilla

8 kommentarer:

  1. Halloj vännen i full fart,
    ta en andningspaus mellan varven och ha det så gott - stor kram!
    /Susanne

    Vilken toppenidé med din hjort förresten! Typisk Kamomilla säger jag :-)

    SvaraRadera
  2. Full fart, det är roligt! Men att vara utan lina ställer till det numera.....jag är minus en dator och det är inte så kkul.
    Vacker bild har du i alla fall med!
    KRam

    SvaraRadera
  3. Bråda tider men tror att du trivs som fisken i vattnet med dina skoluppgifter:) Ha ett fint veckoslut.

    SvaraRadera
  4. Jobbigt att inte ha tillgång till dator...an är ju liksom van med det... Ha en fin helg

    SvaraRadera
  5. Kikade bara in en snabbis
    Trevlig helg på dig
    Camilla

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får en fin helg! Stressa inte alltför mycket med blogginlägg och besök, man måste ju göra annat också:)!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Här har det hänt saker sedan sist jag var här, - så snyggt nu har gjort här på bloggen! Är det dina studier som ger resultat, månntro? =)
    Önskar dig en skön helg hemma med de dina!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  8. Hej där... Oj så annorlunda det var här inne då.. kände inte igen mej först...och inte dej heller.. trodde jag hade tryckt på en annan blogg:).. Ja jag har varit lite bortkopplad från bloggvärlden.. har tappat lite fokus och även läsare.. har inte själv heller varit närvarande på att beöka bloggar..så det kan inte bli annat då.. men nu försöker jag ett litet tag igen..och ser om det blir någon inspiration.. har tappat den ...nånstans.:).. Söt Svante var på bilden..och himel vilken snygg frisyr du har..Många härliga vackra bilder har du skapat oxå sen jag var här... du är otrolig och kreativ... hur hinner du och HUR ORKAR du hålla uppe allt!!.. ha en skön helg.. kram..Pia

    SvaraRadera