14 januari 2011

Tags

Jag fick så otroligt söta loppisfyndade små tags av prylsamlarväninnan till julklapp.
Visst är de söta?
Idag har jag ledigt. Min lärare är sjuk och själv har jag ögoninflammation. Usch för det- men jag hoppas den ger sig snart för nu har jag i alla fall en massa mediciner.
Kamomilla

Nämä söpöt kirpparilta ostetut etiketit olivat mukana eräässä ystävän antamassa joulupaketissa. Sokeripurkkeihin sopivat söpöliinit!
Olen tänään kotona sillä opettaja sairastui ja itsekin poden silmätulehdusta johon onneksi sain eilen lääkettä.
Kamomilla

21 kommentarer:

  1. Otroligt söta, har aldrig sett något liknande! Vilken vän du har!
    eija

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha en prylsamlarväninna :D Jättesöta saker!

    SvaraRadera
  3. Gulliga!
    Usch, det låter jobbigt, brukar göra ont. Krya på dig.
    Trevlig helg.
    Yvonne

    SvaraRadera
  4. Aj, aj, ögoninflammation är ingen höjdare... Så trist när man inte ser ordentligt och blir trött i huvudet, hoppas verkligen att du kryar på dig snart!

    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Oj, så fina och ovanliga! Så snällt! Krya på dig och trevlig helg! Kram :)

    SvaraRadera
  6. Dom var söta, har heller aldrig sett. Hoppas du blir frisk nu.

    SvaraRadera
  7. Vilken tur att du skrev på finska också den här gången - skulle annars inte ha vetat vad "tags" är för något..jättesöta är de! Hoppas ögonen blir bra snart, det är ju väldigt besvärligt att fota om ögonen är sjuka! Ha ett skönt veckoslut!

    SvaraRadera
  8. Åhhh vad söta, vill ha.....
    Ögoninflammation låter jobbigt nu när det är så kallt.
    Hoppas det går över.
    Vill också ha en prylsamlar vännina;)
    LenaLH

    SvaraRadera
  9. Underbart fina skyltar.
    Kram o ha en fin kväll.
    ninni

    SvaraRadera
  10. Hej:)
    Du har verkligen gjort ett fynd...:)Och du har en härlig blogg!

    Ha en underbar helg<3

    SvaraRadera
  11. Krya på dig!! Jättefina "tags" :)
    Kramar Jenny

    SvaraRadera
  12. Åh, vilka otroligt söta tags! Superfina!

    Krya på dig, och trevlig helg!

    Kram LInda

    SvaraRadera
  13. Söta ;) Hoppas ögat e bra snart!!

    SvaraRadera
  14. Jättejättesöta!!!!
    Söta som socker:)
    Ha en fin helg!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  15. Jätte fina...hoppas att det snart går över ögoninflamation är inte kul hade det hela min sommar semester,,fy o fy..Kram

    SvaraRadera
  16. Riktigt härliga! Jag har aldrig sett något liknande. Stör mig ofta när jag hittar burkar med text på när den oftast är på finska eller engelska. Svårt att få tag på vackra burkar och lådor med svansk text.

    Njut av helgen och hoppas du får hjälp med din ögoninflamation!
    Kramisar

    SvaraRadera
  17. men du,vilka fina helt unika inredningsdetaljer, jag har aldrig sett nåt liknande tidigare :) ha en trevlig kväll

    SvaraRadera
  18. Hoppas ögonen mår bättre idag, visst var dom helt ljuvliga dessa specielaa tags, ha nu en skön helg, KRAM

    SvaraRadera
  19. Men vilka söta!!!
    Krya på dej, ögoninflammation är inte alls roligt att drabbas av. KRAM

    SvaraRadera
  20. Oj vad trist och ont med ögoninflammation. Men lite tur att läraren är sjuk, så du slipper missa en massa. Hoppas du tar det lugnt också så att dina mediciner kan verka ordentligt.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera