22 juli 2013

Bröllop del 2

Varsågod, lite mer bröllopsbilder! Jag tror jag låter bilderna tala för sig, för de var så härliga, de unga tu och jag är nog jättenöjd med bilderna.
Men så vill jag ännu påpeka att om jag någon gång skulle fota bröllop igen så ska det vara av en mycket mycket god orsak, eller för att enbart vara detalj- och stämningsfotograf.  Men jag är inte så lättövertalad, så släng dig inte på telefonen.. :)













Olkaa hyvät- lisää hääfiilistelyä! Olen todella tyytyväinen ja annan kuvien puhua puolestaan, olivat niin ihania nämä nuoret... :)
Haluan vielä huomauttaa että jos joskus eksyisin kuvaamaan häitä taas, niin siihen pitäisi löytyä todella todella merkittävä sy , olisin vaikka vain kakkoskuvaajana, pelkkiä yksityiskohtia ja fiiliskuvia kuvaten. Minua ei noin vain puhuta ympäri joten älä heti riennä soittamaan ;)

7 kommentarer:

  1. *snyft* jag blev alldeles tårögd, så vackert är det...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Sea luck armful of love, a beautiful life ... Vera from Czech Republic

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder och härlig sommarmiljö! Å vilket lyckligt brudpar sen!

    Kram: Odin

    SvaraRadera
  4. Todella hyviä kuvia!
    Olisi hauska tietää miksi morsiammella oli bootsit, ja taisi myös morsiusneidolla olla. Vai oliko joku vieras, siinä kimpunheittokuvassa. Tiedätkö ja voitko kertoa. t Riitta

    SvaraRadera
  5. your photos are so beautiful that I would look for hours .... beautiful bride and groom and the setting!
    a kiss from Italy
    Sara

    SvaraRadera