8 juli 2013

IAMSOABSOLUTELYTOTALLYCRAZYINLOVEWITHYOU

Under våra tre dagar i Österbotten hälsade vi på hos Susanna och hennes familj. Hos henne gjorde jag ett reportage i fjol, som kommer ut i slutet av juli i tidningen Maalla. denna gång fotade jag barnens lekstuga, en alldeles fantastisk fin sådan, kan jag lova!
Passar på att bjuda på några fina detaljer från familjens hem. Härlig väggtext inte sant?

Den häftiga vägglampan har hennes man gjort av ramen till en gammal taklampa och några gamla diaramar med bilder från hemmet.



Kika gärna in hos Susanna och lämna en hälsning i hennes blogg: HUVIKUMPULIVING
Susanna förstår svenska, så det går bra att lämna en kommentar på svenska också!


Olimme siis kolme päivää reissussa, Pohjanmaalla. Ehdimme piipahtaa Susannan luona kuvaamassa tyttöjen leikkimökkiä. (Ihana!) Kuvasin perheen kotia jo viime vuonna, ja juttu julkaistaan seuraavassa Maalla-lehdessä, heinäkuun lopulla.
Tässä muutama detsku perheen kodista. Ihana seinäteksti!  Susannan mies teki seinävalaisimen vanhasta kattovalaisimen kehyksestä, sekä vanhoista diakehyksistä joihin hän laittoi kuvia kodista.
Käy moikkaamassa Susannaa ja jätä terveiset blogiin: HUVIKUMPULIVING!

5 kommentarer:

  1. oj så många fina bilder jag har missat - ser fram emot att se reportagebilderna, den här lilla smakbiten var redan jättefin!

    SvaraRadera
  2. Så jag funderade vad det var för mojäng som hängde på väggen! Men tillslut kom jag på vad det var och kom ihåg en dito från tidig barndom :-)

    SvaraRadera
  3. Det håller jag med om..
    ljuvlig rolig väggtext!!

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  4. Your photos are amazing!
    Greetings from Italy...
    Loredana

    SvaraRadera