7 juli 2013

Packat och klart

Jag har varit på en roadtrip igen. En tre dagars resa och jag hann aldrig förbereda några inlägg före det. Har inte hunnit fotografera och redigera annat än arbetsbilder på sistone heller, så jag lägger upp en iphonebild istället. Detta är vad jag fick till födelsedaggåva av kära mor och far. Den härliga kappsäcken som jag en gång skrev om här på bloggen. Kärlek! Gissa om den var med på resan?


Kiirettä on pitänyt ja olen nyt matkalla kotiin kolmen päivän työreissun jälkeen. En ehtinyt valmistella blogipostauksia etukäteen, sillä olen viimeaikoina ehtinyt vain valokuvata ja käsitellä työhön liityyviä kuvia. Laitankin nyt iphonella kuvatun kuvan uudesta matkalaukustani, jonka sain vanhemmiltani syntymäpäivälahjaksi. Olen tästä kirjoittanut aikaisemmin, tämä oli rakkautta ensi silmäyksellä! Arvaat varmaan että se oli mukana reisulla? 

3 kommentarer:

  1. Säkert var den med på resan så snygg som den var. Härligt när man får presenter som man tycker om.

    SvaraRadera
  2. Verkligen snygg!!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Sådan snygg hatt-ask har jag med här hemma! :)
    /Maria

    SvaraRadera