25 juli 2013

I trollskogen händer konstiga saker

Får jag inte fota eget mellan varven blir jag galen. Jag har ständigt ideer i huvudet och de vill ut, men när arbetsmängden blir för stor hinner jag sällan förverkliga mig själv.
Idag tog bonustjejen och jag i alla fall lite tid åt oss och gav oss ut i skogen. Inte ens hälften av min idé blev förverkligad, då en del av rekvisitan fattades eller blev hemma, men vi hade kul ändå :)

Här var vi redan på väg att avsluta när vi måste testa ännu en galen grej.

Plocka inte självlysande svampar!:)





Ellen saa välillä toteuttaa omia valokuvausideoitani tulen hulluksi. Päässä pyörii iso määrä ideoita mutta kun työmäärä kasvaa, jää omille toteutuksille aivan liian vähän aikaa.
Bonustytär on yleensä mukana näissä minun hulluissa jutuissa ja niin tälläkin kertaa. Yli puolet ideoista jäi toteuttamatta kun osa rekvisiitasta jäi kotiin ja osa puuttui, mutta hauskaa oli!
Tässä oltiin jo oikeastaan jo lähdössa kotiin mutta viime tipassa päätettiin heittää vielä yksi juttu.


Älä syö hehkuvia sieniä!! ;)

1 kommentar:

  1. Skrev precis på fb om den här bilden. Hur i hela friden kan du få den skärpan och djupet och ändå få bilden att se så magisk ut? Filter? Inställning? redigering? Alla dina bilder har den där touchen. Tror jag skulle känna igen ditt magiska avtryckarfinger på dina bilder även om jag inte fått reda på att du tagit dom innan... Jag är djupt imponerad! Du är duktig, proffsig ja, men sen har du det där lilla extra som gör att man ser ditt signum i bilderna (nu menar jag inte texten, hihi) Hade jag råd så skulle jag åka till dig för porträtt.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera