4 juli 2013

Familjebild

I tisdags var jag på reportageresa och mamman i familjen frågade om jag inte kunde föreviga dem alla när jag ändå var där. Sagt och gjort, jag ber att få presentera personen bakom bloggen Willa Wanilla, med sin familj. Härlig familj, vi hade jättetrevligt.



Tiistaina, ollessani taas juttua tekemässä, minulta pyydettiin jos voisin ikuistaa perheenkin, ja niin minä tein, vaikkei sellaista kuvaa itse juttun tarvita. Saanko esitellä, Willa Wanilla blogin kirjoittaja perheineen.  :) Ihana perhe, meillä oli taas tosi hauskaa. (olen siis käynyt siellä ennenkin)

7 kommentarer:

  1. Va roligt sammanträffande att mamma som är mörkhårig har mörka kläder medan resten av gänget är ganska ljust klädda! Finfin bild!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar familjebild! Vilka fina kläder de har, och ljuset är ju bara helt perfekt!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Nu blev väl din mamma jätteglad
    vilken underbar familjebild.
    Jag tycker Ni var jättefina
    allesammans.
    stor kram från mig

    SvaraRadera
  4. Härlig bild.
    Stötte på ditt ett foto på facebook som tagits från pinterest. Pinterest:http://pinterest.com/pin/152911349820679866/

    Ha ett trevligt veckoslut.
    Kram Erica

    SvaraRadera
  5. Hej Erica!
    Har märkt det och det är svårt att hindra det. Tack för att du skrev åt mig!

    SvaraRadera