17 november 2011

Arbetsresa

Jag har varit på en två dagars arbetsresa och haft det jättekul, trots det tunga körandet. (att köra bil i mörker, på våta och för mig främmande vägar, är inte någon favvo precis) Det härligaste med jobbresorna är att få träffa trevliga människor som verkligen älskar att inreda sina hem, men det svåraste är, att det tar så länge innan jag får dela det med er!


Kahden päivän työreissu on takana. Minulla oli tosi mukavaa, vaikka ajaminen pimeässä vierailla teillä ei kyllä kuulu minun suosikkeihin. Ihaninta näissä työmatkoissa on se, että saa tutustua ihmisiin jotka todella rakastavat sisustamista. Vaikeinta on taas se, että kestää lähes ikuisuuden ennen kuin saan jakaa näitä töitä teidän kanssa.

8 kommentarer:

  1. Hej! Det låter spännande...goda bröd ser det ut att vara...kram

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att se vad du hittat på...
    Bilkörning, mörker o våta vägar, för att inte tala om frusna...nej tack det undanber jag mig.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Spännande! Hoppas bilderna kommer i nån tidning fort så man får se dom!

    SvaraRadera
  4. Å vilken bedårande bild! :)
    Håller med om det där med att köra i mörker på okända vägar inte är så kul.

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul med arbetsresor.

    Härligt jobb du har :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Det låter ju härligt, med inredningen menar jag, men jag känner igen detdär med att köra i mörker - det tycker inte jag heller om - inte alls!
    Underbar bild!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Stämnings fulla. Trollska bilder. Love it kram

    SvaraRadera
  8. Ja huadå, inte roligt alls att köra bil i mörkret just nu. Men det går ju då vägen leder mot spännande uppdrag :)

    Ska bli spännande att se resultatet!

    SvaraRadera