3 november 2011

Göra egna tavlor

En kopp te och lite funderingar kring några bilder jag skrev ut.Det är liksom horn på hjärnan nu, för hela slanten.

 Jag tog fram två ramar, varav den ena är en gåva från käraste prylsamlarväninnan, för inte så länge sedan. (den guldkantade)

 Dessa fina vintagebilder att skriva ut hittar du HÄR. Låt dig inspireras!
P.S Tipset nappade jag från bloggen "Kaunis pieni elämä"
Kuppi teetä ja pientä suunnittelua. Tulostin netistä näitä eläinkuvia ja laitoin kehyksiin. Sarvia taas-joo, tiedän!  Jonkinlainen buumi...Kultareunaisen kehyksen olen saanut ihanalta ystävältä joka kerää minulle kaikenlaisia aarteita.
Näitä ihania vintage-kuvia voit tulostaa TÄÄLTÄ (vinkki löytyi Kaunis pieni elämä-blogista)

14 kommentarer:

  1. Det ser på nåt sätt godare ut att dricka te ur glas. Tyvärr har vi inga såna. Om inte Kartios stora glas håller. Det kanske de gör?!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder du har hittat - tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Hi hi...horn på hjärnan :) Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset min son kommer att bli glad kram Karina

    SvaraRadera
  5. Jag tänkte på det sen att du kan ju också testa att göra det andra talet "lite mindre" eller "lite större" beroende på om du förstorar eller förminskar. Och använda ditt estetöga för att se när det ser bra eller okej ut. Estetöga kanske funkar minst lika bra som mattehuvud... :)

    SvaraRadera
  6. Vitsi va snygga! Såna måst ja helt klart fixa! :)

    SvaraRadera
  7. Wow, vilka fina tavlor det blev :)

    SvaraRadera
  8. Så fina bilder du hittat och Tack för tipset :)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Verkligen fina, nu ska jag gå in och klicka på HÄR, ha en skön helg, kram

    SvaraRadera
  10. Så fina bilder, det blir snygga tavlor av dem.
    Och tack för tipset om sidan med alla dessa fina bilder
    KRAM
    Annelie

    SvaraRadera
  11. Tackar för fina tipset! Vackert, som ALLTID hos dig, med dina pysslor!

    Kraam!
    -Pia-

    SvaraRadera
  12. tack för tipset! det fanns mycket trevligt där, och jag hann bara kika igenom en bråkdel.

    SvaraRadera
  13. Soo nice!
    beautiful home you have!!
    happy weekend

    SvaraRadera
  14. Tack för tipset. Å jag älskar dina bilder, fasiken vilken hejare du blitt. Kram

    SvaraRadera