23 november 2011

Från bloggträffen

Bilder från gårdagens bloggträff och pepparkaksbak, samlade till ett collage. På plats fanns alltså värdinnan Ninette, Juanitas hjärtan, Vardagspärlor och LillaK och så jag då alltså, men jag fastnade inte på mina egna bilder. Pepparkakor, barn och kameror virvlade omkring och det var ett jämt surr i luften. Så himla kul vi hade! (och vilket fint resultat!) Jag hoppas detta blir en tradition! Tack Ninette!


Klicka på bilden så blir den större.


Eilisen blogitapaamisen kuvasatoa. Paikalla olivat Emäntä Ninette, Vardagspärlor, Juanitas Hjärtan, LillaK ja minä. (onnistuin välttämään kameroita aika hyvin ) ;)  Meillä oli tosi hauska päivä ja toivon todella että tästä tulee perinne! Kiitos Ninette! (klikkaa kuvaa) Huomaatte myös varmaan että tosibloggaaja leipoo kamera kädessään ;)

11 kommentarer:

  1. Vilken härlig kreativ träff ni verkar ha haft! Tänk, så kul att få träffas och pyssla!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Oj, såna jättefina och goda hus! Vilket energiskt blogg-gäng ni är.
    Kul att träffas och tillverka nåt, och visst ska kameran vara med när det händer nåt.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Det var verkligen roligt och inspirerande att träffas!

    SvaraRadera
  4. Vilka söta små hus ni fick till:)
    Och vilket makalöst hus du fick som gåva! Det gör att min tro på människans godhet växer sig enorm:D

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Så trevligt det ser ut, där skulle vår trio varit med, ha en bra dag säger 3 tanter

    SvaraRadera
  6. Vilket fint collage du satt ihop! Du har minsann lyckats fånga ett o annat skoj på bild! :) Sitter här o ler :) Dagen var toppen, hoppas det blir tradition!

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder! Skulle verkligen vara kul med en sån tradition tycker jag med! Tack för igår! :)

    SvaraRadera
  8. Vilket härligt collage..mina tankar är ännu helt kvar i gårdagen..en sån super lyckad dag det var :-)

    SvaraRadera
  9. Vad mysigt det ser ut:))

    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Oj vilka fiiina bakverk ni åstadkom!

    SvaraRadera