14 november 2011

Loppislampan på glasverandan fungerar inte, för vi har inget uttag i taket. Jag har ändå velat låta den hänga där, för jag tycker ju så mycket om den. För att få mera ljus hit i höstmörkret slängde jag dit en av mina ljusslingor. (en sån med lång sladd)

Meillä ei ole lasikuistin katossa pistorasiaa, mutta rakastamani kirppislamppu on saanut roikkua siellä ihan vain kauneutensa vuoksi. Nyt lisäsin siihen valoköynnöksen, jotta saataisiin edes vähän enemmän valoa tähän pimeyteen.

8 kommentarer:

  1. Så sk*t snygg ljusslinga du har hittat!!! Ser ut som om den hörde till lampan!

    Hoppas du får en fin start på den nya veckan!

    Kramisar!

    SvaraRadera
  2. Jättesmart att sätta ditt ljusslingan
    Jättefint
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. Huikasevan kaunis...Mulla muutes nuo samanmoiset kukkatuikkeet , heti kaapin perälle kaivelemmaan :)

    SvaraRadera
  4. Man tager vad man haver, och bra blev det ju:) Svante är nog så gullig i sin korg:)

    SvaraRadera
  5. hyvä Idea!!
    kiitos..
    ja ihanan kaunis myös!!

    SvaraRadera
  6. Superfint med ljusslingan. Visst var du tveksam till lampan då du köpte den( om jag inte misstar mig) lampan alltså. Kram

    SvaraRadera