3 augusti 2014

Att föreviga kärleken

Ett par som varit gifta i 30 år kontaktade mig i önskan om att jag skulle föreviga dem, den 30- åriga bröllopsdagen till ära. Jag kände mig väldigt hedrad att få göra det, och till min glädje får jag också dela med mig av dessa bilder.
Vi lånade en lummig trädgård för att få grönska och stämning i bilderna, och förutom lite myror i kläderna så var allting riktigt avslappnat och trevligt, och det tycker jag att syns i bilderna.
Tack för  ett trevligt samarbete!


HÄÄPÄIVÄ
Minuun otti yhteyttä pariskunta joka halusi minut ikuistamaan heidät 30-vuotis hääpäivänsä kunniaksi. Se oli minulle suuri kunnia ja ilokseni saan nyt myös näyttää teille näitä kuvia. Lainasimme tuttavan puutarhaa kuvauspaikaksi. Kuvaushetki oli mukavan rento vaikka muurahaiset meitä häiritsivätkin.
Kiitokset mukavasta yhteistyöstä!





1 kommentar:

  1. Jättefina bilder - jag förstår om de är nöjda!
    Vilken bra idé!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera