27 augusti 2011

Avslutat projekt

Åh vad det är skönt att bli färdig med ett projekt man jobbat länge med! Skänken är äntligen på plats, i glasverandan. Det fattas ännu en dörr nere i vänstra hörnet, men det har gubben lovat åtgärda.
 Här har jag nu min blogghörna, med dubbeldörren till terassen vid min vänstra sida, bakom den vita gardinen.

Trevlig helg till er alla därute!
P.S  Om du inte ännu kikat på filmsnutten i förra inlägget, så tycker jag du ska göra det!

Ihana tunne kun pitkään jatkunut projekti viihdoin on loppusuoralla! Senkki on melkein valmis, vasen alaovi puuttuu, mutta mieheni on luvannut hoitaa asian kuntoon. Täällä lasikuistilla minä nykyään surffailen. Terassille johtavat pariovet ovat valkoisen verhon takana, vasemmalla.

Mukavaa viikonloppua!
P.S Jos et vielä ole katsellut viimepostauksessa olevaa filmipätkää, niin kehoitan tekemään sen heti. Siitä tulee hyvälle tuulelle!

12 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Grymt stavfel i första kommentaren. Här kommer rättning: Tjusigt!

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev!

    Ibland är inte så lite avundsjuk på dej som har "din gubbe"... ;o)
    För just nu önskar jag att nån gubbe skulle säga: ta det lugnt gumman, jag fixar resten....

    *suckar* har en hel del kvar att måla...

    Filmsnutten var UNDERBAR!!

    SvaraRadera
  4. Ihana työpöytä...ja filminpätkä sai tosiaan hyvälle tuulelle...löysinpä siitä itseni:)

    SvaraRadera
  5. Oj, vad fin den blev! Gillar att du har sparat lådorna, och ska bli kul att se hur resten av verandan (och köket) ser ut när det är klart!

    SvaraRadera
  6. Men så fint skåpet blev! Nu vet jag hur jag ska göra med mitt.
    Mitt skåp tappar bara sina knoppar hela tiden, så jag får göra nåt special snart. Och så har den två lönnfack, lagom för en flaska i varje. *fniss* jag tror nog de använt dom till flaskgömma.
    ha en bra helg
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  7. Vilken förvandling. Så fin möbeln blev. Det är alltid så roligt att se bilder före och sedan efter. Vilket jobb du har lagt ner. Hälsningar Maria

    SvaraRadera
  8. Vilket bra ställe att ha som arbetsplats!! Härligt ljust och du kan vila ögonen på naturen mellan varven :)
    Så fint att du lämnade lådorna omålade som kontrast.

    Njut denna söndag!

    SvaraRadera
  9. Underbar blogghörna! Vad glad man blir av dina bilder. Du kommer nog bara vilja sitta där och njuta.
    kram Jen

    SvaraRadera
  10. OJ va fint skåpet blev. Härligt!!
    Ha en fin kväll!

    Kristina

    SvaraRadera
  11. Hihi! Häftigt att ni lämnade lådorna omålade! Så gjorde vi oxå med skänken vi fixade förra vintern. SKITSNYGGT!

    SvaraRadera
  12. Du har då ögat för det vackra :-) Vad vacker den är, din blogghörna. Glasklockorna är bara så vackra :-)

    SvaraRadera