20 februari 2014

Jag söker nya hem! / Etsin uusia kotikohteita!!

Som vanligt är jag på jakt efter nya spännande hem att fotografera. Jag får väldigt många lantliga förslag, men fotar väldigt gärna också moderna hem, hus eller höghuslägenheter- allt går, bara det är personligt och gärna också har speciella och intressanta inredningslösningar!

Vill du testa din lycka? (jag kan inget lova- men vi kan se om det leder någonstans. ) Kontakta mig per mail och sänd gärna överskådliga bilder från ditt hem åt mig så får vi se om det kunde intressera någon av mina uppdragsgivare.
Skicka bilder till mig till adressen creatella@parnet.fi





        Bild från mitt reportage i nyaste Avotakka som ännu ligger i butikshyllan några veckor!!  Hemägarens blogg hittar du HÄR




Haen jatkuvasti uusia kuvauskohteita, upeita koteja joita voin tajota erilaisille sisustuslehdille. Saan paljon maalaishenkisiä ehdotuksia mutta kaipaan kovasti myös modernia, trendikästä city-tyyliä. Eli kerrostalokodit, kivat rivarit tai muut asumismuodot käy, kunhan niistä löytyy "sitä jotain". Löytyykö kodistasi mielenkiintoisia sisustusratkaisuja tai muuta kivaa, joka voisi kiinnostaa lukijoita?
Lähetä minulle kuvia joissa on laajaa näkymää kodistasi niin katsotaan johtaako se johonkin. Mitään en tässä vaiheessa voi luvata mutta jostain pitää aloittaa. Lähetä kuvia osoitteeseen creatella@parnet.fi
 


Kuva uusimmasta Avotakasta. (Löytyy vielä kaupan hyllystä joten vielä ehdit hakea omasi! hophop)
Kodinomistajan blogin löydät TÄÄLTÄ

1 kommentar:

  1. Onnea etsintään! Otat kyllä niin upeita kuvia, että taatusti koti kuin koti on edukseen!

    -Anu

    SvaraRadera