14 oktober 2014

Sökes

Fortfarande söker jag höst- och julhem för mina uppdragsgivare. Färggranna, rustika, personliga och glädjefyllda. Ditt hem behöver inte vara "den perfekta glansbilden" utan personligt och med många trevliga inredningsdetaljer och inredningsideer.
Hör av dig! Mailadress hittar du i övre balken under headerbilden. Skicka bilder så ser vi vart det leder!



ETSITÄÄN
Toimeksiantajani kaipaa edelleen  syys- ja  joulukoteja! Värikkäät, persoonalliset, romanttiset tai rouheat ja ennen kaikkea iloiset kodit ovat nyt hakusessa!  Kodin ei tarvitse olla "täydellinen kiiltokuvakoti" vaan lämminhenkinen ja persoonallinen ja jossa on paljon hauskoja sisustusratkaisuja ja ideoita.

S-postiosoite löytyy yläpalkista, headerkuvan alta. Laita kuvia tulemaan!

















4 kommentarer:

  1. Åh, wow för storleken på dina bilder! Så fina som de är så kan de visas i den storleksklassen. Mumsigt!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder. Lagom med saker som ändå gör att man känner julstämningen. Gillas verkligen. När det blir för mycket är det svårt att de det vackra som ofta är det enkla.

    SvaraRadera
  3. Vilka bilder!! Måste det vara i Finland?? Kraaaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo Pia, det ska det nog helst vara, men nån gång tror jag nog jag dka ta mig över " viken" också

      Radera