24 oktober 2014

Student 2014

Vinden viner därute. Jag förbereder för dagens husvisningar och passar på att fota lite, när det nu för en gångs skull är städigt.  Men medan vi väntar på det, tar vi ett hopp bakåt till den underbara sommaren. Min studentfotograferingar var minst sagt varierande. Var det inte smällkallt så regnade det. Men den här ena gången hade vi tur, för efter en regnskur sprack molntäcket upp för en stund och vi fick våra bilder! Jag är jättenöjd med dessa, och vackrare studentflicka får man ju leta efter.

KESÄN YO- KUVAUSTA
Tuuli ulvoo ulkona ja minä valmistelen kotia tämän päivän näyttöja varten. Kuvasin muutaman kuvankin mutta en ehdi nyt viedä niitä koneelle, joten otetaan hyppy taaksepäin ja katsellaan meneen kesän kuvia.
Yo-kuvaukset olivat todella vaihtelevia. Ellei satanut, oli tosi kylmä. Tällä kertaa kävi kuitenkin tuuri sillä sadekuuron jälkeen aurinko näyttäytyi hetkeksi ja saimme kuvat otettua. Olen näihin tosi tyytyväinen, ja kauniimpaa ylioppilastakin saa etsiä.






4 kommentarer:

  1. Niin hienoja kuvia ja aah, miten kaunis ylioppilas!

    SvaraRadera
  2. Verkligt fantastiska bilder! Njut nu rejält av frukten av ditt arbete och var stolt över dig själv. Jag har följt din blogg sedan innan du började utbilda dig till fotograf och jag ser hur du utvecklas hela tiden och blir bättre och bättre och jag förstår att du också lagt och fortfarande lägger ner mycket tid och kraft på att kunna prestera allt bättre bilder. All heder till dig!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder... Mera ord behövs inte. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Superhärliga studentbilder :)

    SvaraRadera