27 april 2011

Förändring i luften- och nu ska det firas!

Jaha, så kom den dagen då besöksräknaren kom upp till 500 000! Det har jag er att tacka för, ni som sporadiskt eller regelbundet kikar in här. :)
Bloggen har förändrats. Mina studier har naggat rejält på tiden hemma, men förändringens vindar blåser nu igen -jag lovar! Jag tror jag kommer att ha mycket mer tid och inspiration att inreda, fixa och dona, när jag börjar vara hemma alla dagar i veckan.
En utlottning kommer jag också att ha, för att fira, men det dröjer ett tag än. Jag vill förbereda för vad priset ska bli. :)

Kamomilla

Kävijlaskurissa pamahti 500 000 rikki ja haluan kiittää kaikkia teitä, sekä sattunnaisia, että ennenkaikkea säännöllisiä lukijoita!! Blogi muuttui syksyllä mutta nyt se muuttuu taas, lupaan! Onhan minulla ensi viikosta lähtien enemmän aikaa sisustella ja tuunailla Villa Kamomillassa.
Arvontaakin suunnittelen juhlan kunniaksi, mutta saatte vähän aikaa vielä malttaa. Pitää ensin keksiä joku kiva pääpalkinto!
kamomilla

16 kommentarer:

  1. Ett stort grattis! Det är alltid ett nöje att besöka din blogg med alla de vackra bilderna!

    Ha en skön dag!

    Kram
    Sari från Puumuli

    PS. Vad ska du göra efter dina studier?

    SvaraRadera
  2. Grattis till avslutade studier! Tycker att det var nyss du skrev om att du skulle börja studera... ;-)

    Grattis även till antalet bloggbesökare!

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Skööönt med mera tid för hem, nära och kära! den där Åbo-sjukan du pratade om finns tyvärr i flera städer... Ha en skön fortsatt vecka!

    SvaraRadera
  4. Grattis till dej och studierna! Och grattis till oss som får se mera av dej i bloggen! Kram.

    SvaraRadera
  5. Grattis till alla besöken!
    Sån fin bild med speglingar. Underbart! Jag blev också inspirerad av vattensamling i en hage, men nån vacker blå himmel blev det inte på mina bilder,tyvärr.
    Ska bli spännande att följa din nytändning efter pluggandet.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  6. Grattis. Allting har sin tid, studier och inredning och allt annat, vi orkar nog vänta:)

    SvaraRadera
  7. Grattis du ! Vilken mängd besökare 1/2 miljon....
    Tänk på det !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  8. Onnea huimasta kävijämäärästä!

    SvaraRadera
  9. Wow, GRATTIS! Fantastiskt kul med så många besökare! Härligt att du snart är klar med dina studier också :)

    KRamar, Carina

    SvaraRadera
  10. Grattis till så många besökare! Vilken vacker vattenbild, torra kvistar är fina mönsterskapare :-)

    Nej inga HDR bilder, gick en ettårig datautbildning -95 och då startade mitt intresse för datorer och grafisk formgivning, sysslade en del med sådant under min konstutbildning och sen en tid på en reklambyrå. Nu har det varit lite paus på tio år så länge barnen varit små, nu gäller det att hänga med igen. Tekniken har utvecklats ganska kraftigt sedan 90-talet! :-)

    SvaraRadera
  11. Hej Kammomilla.. har besökt dej väldigt lite på sistonde.. men nu har läst ikapp..och såå mycket kul.. skrattade gott åt Svantes framfart.. har några ställen jag med som en viss liten dam fixar till.. altandörren den i glas..aj du så den ser ut.. lerig tass som tallar om när hon vill in! altandörren in till huset från altanen..den var nymålad förra sommaren..tror hon skrapat sej ned till den röda färgen! Om det beror på henne eller mej det ska jag låta vara osagt.. Sg alla dina vckra bilder.. gillar mycket hur du gör mad bilderna.. de där krussidullerna och texterna osv.. sååå himla impad av hur du gör.. supersnyggt. grattis till såå många besökare ..kul..Sen såg jag din fina trädgård.. det var väl inte allra värst.. kommer bli så fint sen.. Åbohusen såg jag med.. ja varför kan det inte få vara dessa gamla vackra husen kvar..eller åtminstone bygga i samma stil!.. Missat nåt nu tro.. kommer inte ihåg allt men hoppas att du har det bra.. kram..Pia

    SvaraRadera
  12. Grattis :-) Helt underbart foto du har tagit.

    SvaraRadera
  13. Stort grattis till alla besökarna! Det är verkligen en astronomisk siffra, som andra bara kan drömma om...
    Tänk så fort det här året har gått, nu blir du redan klar med dina studier och ett nytt skede i livet tar vid... Önskar dig all lycka i framtiden, jag vet att det kommer att gå bra för dig! Kram

    SvaraRadera
  14. Sitter på jobbet och behövde få se något vackert... Och inte behövde jag bli besviken då jag kikade in hos dig! :) Härligt att se bilder från min gamla studiestad också.

    Ifall jag inte kikar in mera före helgen så önskar jag dig en solig och skön valborg!

    SvaraRadera
  15. Grattis till dej! Med din fantastiska blogg så är det inte så konstigt alls. Ser fram emot dina kreativa alster framöver...kom plötsligt på att du var med i en dröm jag hade...vi skulle utbyta ideér. Hur det gick vet jag inte för jag vaknade väl eller nå´t. Ha det gott och tack för all inspiration!
    Kram sussa

    SvaraRadera