27 juni 2013

Huh, vilket tempo!


Hemkommen från en tuff arbetsresa där jag fotade fyra reportage på två dagar. Tuff takt och resorna var tunga då det tar över fem timmar upp till österbotten. Hann sjunga rätt så många sånger på den resan... Det var en rätt så mör kamomilla som landade i hemmet igår, kan jag lova. Jag sov  nämligen mycket dåligt och sista natten bara 4 timmar... Saknade ju min gubbe. Men in alles så var det en fin resa- mer om den när jag hinner med bilder och. Får dem uppladdade.
Idag slogs internet ut, av någon anledning, så det blir ett mobilinlägg och en instagrambild på min nya söta vas från Tiger. Gillar den jättemycket!



Kotona, uuvuttavan työmatkan jälkeen. Kuvasin neljä kotijuttua kahdessa päivässä! Ihan hullu tahti  ja reissutkin vei voimia sillä matka meiltä pohjanmaalle kestää reilut viisi tuntia.  Aika monta laulua ehdin holottaa matkalla...Nukuin huonosti ja viimeisenä yönä vain neljä tuntia. Omaa kultaa oli ikävä, mutta kaikenkaikkiaan matka oli loistava- lisää siitä kunhan ehdin ja pystyn lataamaan kuvia!!
Uupunut Kamomilla on siis kotiutunut vain huomatakseen että netti ei toimi, joten nyt pelkkää mobiilipostausta ja instagramkuva. Olen todella ihastunut tähän pieneen maljakkoon jonka ostin Tiger- liikkeestä.

4 kommentarer:

  1. JÄtte söt vas. Låter som en tuff arbetsvecka.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att sömnen blir lidande. Mycket arbete och så vara hemifrån...
    Vilken fin vas. Förstår att den blivit favorit.
    Hoppas du får en något lugnare helg
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Ihanan söpö kuva vaikka puhelimella onkin kuvattu:) Ei se väline vaan ilmaisua on tärkeää joten ihan sama millä kuvaa!
    Toivottavasti kerkeät hieman toipumaan rankasta työkeikasta.
    Ihanaa viikonloppua.

    SvaraRadera
  4. Tuffa, men roliga dagar. Synd att du sov så dåligt, men skönt att du kom hem i god ordning.
    Puss och kram!

    SvaraRadera