11 juni 2013

Livet är en fest?

I fredags firade vi mannens födelsedag, med jordgubbar och skumpa. Det var gött det, kan jag lova, även om jag min dummer hade glömt att köpa grädde. Det hade varit ännu göttigare!
Följande dag kom våra vänner på besök, men det  ska vi ta senare.


             By the way- våra fyrfota vänner ordnar med program här. Det är inte tråkigt en minut!




Viime perjantaina vietettiin miehen synttäreitä kuoharin ja mansikoiden kera! Minä onneton olin unohtanut kerman.. ( mutta hyvältä maistui näinkin!)
Seuraavana päivänä saimme vieraita mutta siitä lisää myöhemmin, seuraavassa postauksessa.

Ja hei, by the way, nelijalkaiset ystävämme pitävät huolen viihteestä. Ei tylsää  hetkeä..

7 kommentarer:

  1. Minullakin loppuviikosta synttärit...Meillä vuosikauvet ollu perinteenä mansikka-pansasmustikka-mascarpone -torttu kera kuoharin :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till maken din! Gott det ser ut! Och fin liten kisse också!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Försenat grattis - finns knappast nåt godare än skumpa och jordgubbar! ni har så supersöta små kissekatter!

    SvaraRadera
  4. Åh så gott! Och söta lilla katten :-)

    SvaraRadera
  5. Grattis till mannen!
    Det där ser riktigt mums ut. Man klarar sig utan grädde också...
    Jag förstår att ni har full fart, det är den bästa åldern nästan... pratade med min gamla katt i telefon igår... hon pratar verkligen,,, saknar så. Dottern erbjöd oss att ta hem henne, hon är innekatt nu, men jag vet inte... skillnad på lägenhet o gård...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott till jubilaren!
    Så skoj att ha haft I och H på besök :)

    Hmmm... kommentarer som den här ovan får jag ständigt också numera... suck!

    Njut av sommaren! Du har verkligen gjort en fantastisk viktresa :)

    SvaraRadera