1 juni 2013

Kärlek i små förpackningar

Jag är ledsen, men jag kommer att pina er med foton av kattungar i all evighet. De små har alltså blivit tolv veckor gamla och flyttat hem till oss. Kärlek hörni, det här är kärlek! De är så goa de små och de utforskar sin näromgivning nyfiket men så blir de mitt i allt trötta och somnar sådär gulligt
. Vår westie Svante är inte så glad men vänjer sig väl nog. Han har fått lite extra uppmärksamhet och en egen mjukisgris att leka med. :)

Bigge är större än Moa och har svart nos. Lillasyster Moa har rosa nos och liknar en lokatt :)

                                                       





Olen pahoillani mutta saatte kestää kissanpentupostauksia nyt jonkin aikaa. Pikkuiset ovat siis nyt 12 viikon ikäiset ja muuttivat meille. Tämä on kuulkaa rakkautta! Ihanat pikkuiset! Ne tutkiskelevat uutta ympäristöä uteliaasti.
Meidän Svante-koira ei ole yhtä iloinen mutta kai hänkin tottuu. Hän saakin nyt  entistä enemmän huomiota, ja ihan oman pehmopossun :)
Bigge on isompi kuin Moa ja hänellä on musta nenä. Moalla (lausutaan Muua) taas vaaleanpunainen ja hän muistuttaa pientä ilveskissaa..

9 kommentarer:

  1. Jag ser fram emot MÅNGA bilder på kissarna! Du är en helt otroligt duktig fotograf och jag kollar in hos dig varje dag. Du ger sån inspiration och glädje med dina foton! Underbart!! Tack! :)

    SvaraRadera
  2. Bigge kommer att bli en riktigt duktig frass. Så där låg vår Poju som liten oxå o nu e han ganska stor.
    Det kan inte bli för många bilder på sötnosarna. Sitter här o dreglar över de små liven men snart kommer det smått hos oss oxå...

    SvaraRadera
  3. Ta je rozkošná:-)))
    Ajka

    SvaraRadera
  4. Halloj!
    Så härligt att fått hem dom, vet hur den längtan känns ♥
    Så fina dom är och det skall bli spännande att följa dom ...
    Ha d gott kram Arja

    SvaraRadera
  5. Åh, vilka sötnosar! Kattungar kan man inte se sig mätt på...

    Försommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  6. Vilka ljuvliga godingar!!
    Och vilka underbara bilder!!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  7. Ååååh, jag smäller av! jag som längtar så efter egen katt igen, men får hålla tillgodo med grannens som passerar...
    De är helt underbara. En sån perfekt ålder precis nu. Vill se mer!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera