27 november 2013

Jul i dagarna två- och lite vintermagi också.

En två dagars arbetsresa är förbi. En av de bästa och som får en speciell plats i mitt hjärta. Träffade några härliga tjejer och det är inte klokt hur kul man kan ha, när man brinner för samma saker och har så mycket att ge varandra.
Jag fotade jul i två dagar och så hann vi med en fotokurs mellan varven också. Det låg ett skimmer av iver och julmagi i luften och jag måste säga att jag kände mig rik under dessa dagar.
Man så måste jag ju tillägga att det är underbart också, att efter två galet intensiva dagar krypa ner i soffan brevid älsklingen- den där mannen som är mitt allt och som jag saknar så mycket när jag är borta hemifrån...


                                                                                                Kamomilla



Kahden päivän työmatka on takana. Yksi niistä parhaista joka säilyy sydämessäni. Tapasin niin ihania naisia, ja on se kyllä vaan niin uskomatonta miten hauskaa voi olla kun samat asiat kiinnostaa ja jaettavaa on niin paljon! 
Kuvasin joulukuvia kaksi päivää, ja siinä välissä ehdittiin valokuvauskurssikin vetämään läpi. Ilmassa oli intoa ja magiaa, ja tunsin itseni niin rikkaaksi!!
Mutta mutta, täytyy myöntää että olihan se myös ihanaa tulla kotiin pitkän ajomatkan jälkeen, ja käpertyä oman rakkaan kainaloon. Se ihana oma rakas mies, jota rakastan yli kaiken, ja jota kaipaan ihan hirveästi aina kun olen poissa kotoa.. 

Tässä erään kurssilaisen postaus: http://kolmenkotirannikollapia.blogspot.fi/

9 kommentarer:

  1. Oli kyllä niin ihanat pari päivää, että saat järjestää meille myös jatkokurssin:)

    SvaraRadera
  2. Kiitos oli niin ihanaa ja niin opettavainen kurssi. Olen Fridan kanssa samoilla linjoilla, jatkokurssia odotellessa. Ja nyt harjoittelemaan :)

    SvaraRadera
  3. Perfekt att få mycket av allt som är bra för själen
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Det låter härligt, både borta och hemma! Härliga vinterbilder också.

    SvaraRadera
  5. så fina bilder!
    Borta bra men hemma bäst
    Önskar dig en trevlig kväll!
    Kram Amelie www.winckvintage.com

    SvaraRadera
  6. Oi miten kauniita kuvia! Mitenköhän on mahdollista, että nyt vasta tänne eksyin! "Tuore" bloggaaja ja intohimoinen harrastajavalokuvaaja ilmoittautuu lukijaksesi http://sweetlivingandthings.blogspot.fi/

    SvaraRadera
  7. Ihanan blogin löysin :)
    Kauniita kuvia ja tunnelmaa.
    Mukavaa joulun odotusta

    SvaraRadera
  8. Det låter härligt! Jättevackra bilder!

    SvaraRadera
  9. Voi sinua, ihanainen. Kiitos sinulle myös, että jaksoit loikkimistamme, ja heh taukojamme(!)
    Aivan ihanat kaksi päivää, ja joo, nämä päivät säilyy muistoissa asia! Puss

    SvaraRadera