5 november 2013

Sökes ännu: julhem

Egentligen strävar jag till att göra ett inlägg per dag, men ibland går det bara inte. Om man kunde köpa mer tid åt sig från affären så då kanske det skulle lyckas??

Hej vet ni- fortfarande är jag på jakt efter julhem!! Just nu sökes det efter färggranna glada hem men också lantliga stämningsfulla, eller trendiga stadshem, så hör av er gott folk! Man har inget att förlora, det kanske inte går igenom denna gång, men om man inte testar så vet man ju inte. Maila mig helhetsbilder till creatella@parnet.fi

Här lite stämningar från årets publikationer:

Marias hem som jag skrev om tidigare:



..och det underbara lantliga julhemmet med hästarna.





Tänk, snart snart...





Vieläkin haku pääällä!!

Vieläkin etsin joulukoteja!! Tällä hetkellä värikkäitä hauskoja koteja mutta myös ihanan tunnelmallisia maalaiskoteja tai trendikkäitä kaupunkikoteja. Laita viestiä- eihän sitä koskaan tiedä ellei yritä, ja jos ei tärppää tällä kertaa, ei se maailmakaan sitten siihenkään kaadu.
Kuvia voi laittaa minulle osoitteeseen creatella@parnet.fi

Näissä kuvissa jotka postaan tänään,  nautitaan tämän vuoden julkaisuista. Marian persoonallinen koti löytyy Unelmien Talo& Koti -lehdestä ja lämminhenkinen  maalaistalo löytyy Maalla-lehdestä.

4 kommentarer:

  1. Oi että tuo kaunis kuisti...puusohva ja punaiset tekstiilit...huoh miten kaunista <3

    SvaraRadera
  2. Men åå, va jag gillar det första hemmet! Jag måste nog åka via affären imorgon...
    Lycka till i jakten! :)

    SvaraRadera
  3. Hejsan på dig!

    Maalla fanns i postlådan förra veckan. Genast jag såg reportaget kändes det så Camilla Hynynen. Kollade och hade rätt! :) Du lyckas alltid fånga känslan så otroligt fint!

    Kram till dig,
    Mona

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt vackra interiörbilder! Fina hem, men du ger dendär extra touchen i dina bilder.
    kram Sabina

    SvaraRadera