28 november 2013

Jultavla

Åh, det är så mycket kul på gång nu, och nu startar ju sparkar ju julen igång på allvar. Nu är det tillåtet att köra på för allt vad man är värd!
Jag pysslar allt möjligt smått här hemma när jag bara har en liten stund att stjäla åt mig själv. Det bubblar av idee´r men ibland fattas materialet. Allt finns ju inte här ute i urskogen så man får ta vad man har. I mitt fall blev det till att skriva ut bilder, sätta in i Ikeas busbilliga ramar och piffa till med lite band. Busenkelt!





Nyt tapahtuu niin kivoja asioita! Jouluaskareet saa aloittaa ihan hyvällä omatunnolla. Teen kaikenlaista pientä kun ehdin, ja ideoita tulee uusia koko ajan, mutta väillä ne tyssää siihen, ettei materiaalia ole saatavilla. Tulostin kuitenkin kuvia ja laitoin Ikean halpiskehyksiin. Punaisella nauhalla viimeistelyt ja se on siinä. Helppoa! 

5 kommentarer:

  1. Det blev jättefint! Ja nu börjar man bli pysselsugen! Längtar efter en stund för mig själv så jag kan gå och julpynta, pyssla eller slå in paket. Ska nog ta mig en stund ikväll tror jag. :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Kiva, kaunis ja yksinkertainen idea.
    xx

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé! Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Kaunista, ihanaa kun saa nyt oikein kunnolla joulufiilistellä :)

    SvaraRadera