22 november 2013

Nytt soffbord från återvinningen

Meet my new table. Från återvinningscentralen för 18 euro!! Passar bara med 5 euros rottingstolen från loppis, inte sant?  -och mina nya dynor...ah! Mannen skakade dessutom lätt på huvudet när jag släpade in den där gamla dörren, men han sa inget. Han är väl så van... Tack och lov för det, för inte skulle jag ha burit ut den ändå, inte. hah!  Kuddar från H&M Home, dit jag äntligen lyckades förirra mig. Ojoj, vilket ställe.






Meet my new table- kierrätyskeskuksesta 18 erolla!! Sopii viiden euron kirpparituolin kanssa kuin nenä päähän, eiks vaan? Uudet tyynyt ovat H&M Homesta jonne vihdoin onnistuin eksymään. ihana paikka!
Toin vanhan ovenkin sisälle ja mies vaan ihmetteli, muttei laittanut hanttiin. se on niin tottunut... Hyvä niin sillä en minä olisikaan sitä takaisin veinyt. haha.

3 kommentarer: