20 november 2013

Pappersarbete, men av det roligare slaget

"Du gillar visst det där pappret va?" frågade väninnan alegni på instagram häromdagen. Och javisst, visst gör jag det. Och jag har en hel rulle att göra av med innan jag tröttnar (vilket ju kan vara redan nästa vecka) Bara att pyssla på då, tänkte jag och lade i pysselväxeln och klädde ivrigt en pafflåda med det. Ja, jag gillar!

         
                                                         h. Kamomilla

"Taidat tykätä tuosta paperista?" kysyi ystäväni alegni muutama päivä sitten, instagramissa. Totesin siihen että no kyllä, tykkäänhän minä! Sitäpaitsi minulla on sitä kokonainen rulla, joka pitäisi käyttää ennen kuin kyllästyn. (ja sehän voikin tapahtua jo huomenna, jos itseni tunnen)  No parasta laittaa askarteluvaihde päälle vaan ajattelin, ja päällystin pahvilaatikon innoissani. 

5 kommentarer:

  1. les rois de la forêt !
    Majestueux !!!!!

    SvaraRadera
  2. Ursnyggt, du!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. förstår att du fått pippi på just det där pappret - gillar massor!

    SvaraRadera
  4. No tuo on kyllä ihanaa paprua... ei mikään ihme, että askartelet siitä kaikkea :)

    SvaraRadera