27 mars 2014

När man blir så glad så glad

Mitt besök på loppis förra veckan fick en rolig sväng när jag hittade denna godbit. Jag hade gärna varit en fluga i taket och sett min egen min när jag försökte hålla mig från att inte hoppa jämfota och yla i högan sky, så glad blev jag. Släppte allt jag hade för händerna och bara ville dansa runt.

Jag vet, lite galet, att nu bli sådär ivrig, men jag är som så många andra kvinnor- galen i väskor. Dessutom har jag en dubbel gen när det gäller det här. Min mamma gillar väskor och min pappa älskar väskor av läder. Tjong- där har vi det alltså. Jag skyller på generna i detta "Gotta have" -fall.
Perfekt storlek och många små fickor för laddare för både ipad och mobil, öronsnäckor, pastiller.. och det bästa som du såg i förra inlägget- kameran ryms med!





Viime viikon kirpputorikäynti sai uuden käänteen kun löysin tämän herkkupalan. Olisin mielelläni ollut kärpäsenä katossa katsomassa omia hassuja ilmeitäni kun yritin olla kiljumatta vaikka mieli teki pomppia ympäri ja huutaa onnesta.
Joo, tiedän- onhan se vähän hassua, innostua nyt laukusta niin, mutta olen kuten monet muutkin naiset ihan hulluna laukkuihin. Minulla taitaakin olla joku tupla laukkugeeni sillä äitini tykkää laukuista ja isäni myös- eritysiseti erilaisista nahkalaukuista. Siinä se sitten on- Syy. Surutta vetoan siis geeneihin tässä "Gotta Have" -tapauksessa.
Tässä laukussa on täydellinen koko ja monta taskua joihin mahtuu laturit, kuulokkeet, pastillit  ym. Ja mitä parasta (kuten viime postauksessa näitkin) myös kamera mahtuu!!

15 kommentarer:

  1. Onnittelut hienosta löydöstä! Harvoin osuu kirppareilla hyviä nahkalaukkuja vastaan, ettei ihmekään jos olet siellä ollut pakahtua innosta😊

    SvaraRadera
  2. Wow, den var snygg, ser ju dessutom ut som ny! Passlig storlek för allt som man behöver släpa med sig om man har ett jobb som du..

    SvaraRadera
  3. Vilken tur du har som hittade en sån väska och i läder dessutom! Jättesnygg!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Den är supersnygg! Gillar också väskor,, eller,,, ja jag gillar dom men oftast proppar jag fickorna fulla av måste-ha-grejor och ser ut som en spärrballong. Vet ej varför. Säkert genetiskt det också... men snygga väskor kan jag falla för
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  5. Heissan! Jag utelee här! Puss! Vastaa, jos hotsittaa! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heissan mammara kukkuluuruu!

      Radera
    2. Pakkohan mun on osallistua- pitää vaan ensin fundeerata!

      Radera
  6. Tämä kirppari löytösi on niin ihana että :)
    Mukavaa torstaita

    t.Sanna

    SvaraRadera
  7. Aivan mahtava...Paraisiltako tuollaisia löytää...täällä Kaarinan kirppareilta ei ainaskaan..:)

    SvaraRadera
  8. Aivan mahtava...Paraisiltako tuollaisia löytää...täällä Kaarinan kirppareilta ei ainaskaan..:)

    SvaraRadera
  9. Helt ljuuuvlig väska! Vilken tur du hade som hitta en så fin väska på loppis. Lotta är så duktig sömmerska! Det blev fint med kamerainlägget för väskan :)
    Ha en fin kväll!
    kram Tini

    SvaraRadera
  10. Voi mikä laukku - kyllä tuon takia jo ilmehtiä kannattaakin;)

    SvaraRadera
  11. Ihana Laukku! Kelpaisi minullekin, satun kärsimään samasta hulluudesta, jolloin laukkuja ei ole koskaan liikaa :) Aurinkoista viikonloppua!

    SvaraRadera