13 mars 2014

På arbetsresa i huvudstadsregionen


Idag har vi planerat för morgondagens fotografering, men också hunnit vimsa lite omkring och besöka en härlig inredningsbutik som heter Cafe' Latte Spirit varifrån dessa bilder är.

Nu blir det enbart mobilbilder, men kanske det är okej i alla fall?  Det känns lite ovant för mig som är rätt så noga med vad jag laddar upp. 
De som följer mig på instagram kan säkert få en glimt från photoshooten imorgon, förutsatt att jag hinner röra min telefon mellan varven. ( användarnamn camillakamonilla)







Tänään ollaan valmisteltu huomisia kuvauksia mutta myös ehditty käydä katselemassa ympäristöä ja käyty ihanassa Cafe' Latte Spiritissä. Kuvat ovat sieltä.
Valitettavasti joudutte tyytymään kännykkäkuviin  mutta ehkä se on ihan ok? Minulle se vaatii totuttelua kun yleensä haluan olla aika tarkka noista omista kuvistani. 
Instagramkuvia tulee varmaan huomisista kuvauksista jonkun verran, siis jos ehdin jossain vaiheessa tarttua puhelimeen. (instassa olen camillakamomilla)

2 kommentarer:

  1. Cafe Latte är min närhandel.. är ofta där, vilket du säkert läst på bloggen. Härligt ställe och härliga grejjer. Bor bara nån kilometer från stället. Vi kunde ju ha tagit oss en kaffe du och jag...Kanske nästa gång du är i faggorna!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera