2 mars 2014

Rosa

I min längtan efter vår gick jag och köpte en ny lampskärm på Ikea. Mjukt puderrosa. Dessutom har veliga jag bytt burens färg till svart. Jag gissade att det skulle hända. När något inte känns rätt så tar jag tag i saken ganska bums. Varför vänta liksom?
 Det rosa bandet hittade jag också på Ikea.





Kevän kaipuuseen hain lohtua Ikeasta ja ostin pehmeän vaaleanroosan lampunvarjostimen. 

Lintuhäkki saikin uuden värin.  Arvasin että tässä käy näin. Kun joku ei heti tunnu ihan hyvältä teen asialle jotain aika nopeasti.
 Roosa nauha on by the way myös Ikeasta. 

6 kommentarer:

  1. Vilken fin färg på skärmen!
    Nu är det verkligen vårkänslor,,, förutom att det är plus en grad, då...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Häkki on nyt tosi kiva :) Ihme juttu muuten tuo pinkki, miten se näyttääkin nyt niin hyvältä. Ei ole koskaan ollut millään lailla favorite... Näin se mieli ja maku muuttuu.

    SvaraRadera
  3. Så utrolig vakker lampeskjerm,
    nydelig farge:)
    Masse nydelige bilder her hos deg,
    jeg stikker snart innom igjen;)

    Håper du har hatt en nydelig helg:)

    Klem Lise

    SvaraRadera
  4. Kaunista!:)
    Pienellä pinkillä saa ihmeitä aikaan!:)

    SvaraRadera
  5. Kaunista!:)
    Pienellä pinkillä saa ihmeitä aikaan!:)

    SvaraRadera
  6. Kеep on working, great job!

    Viѕiit my webpage - harddisk Repair Almelo

    SvaraRadera