14 oktober 2012

Jobbat och jobbat

Jag har jobbat och jobbat hela helgen här vid datorn, så det är inte så mycket spännande jag har att berätta.
Det är intensivt just nu, en hel massa bilder som ska ut, så det är bara att redigera och redigera. Kul är det, men fasligt så det tar tid"
Nu ska jag i alla fall ta söndag och ta en liten tur ut till svampskogen, för man behöver ju röra på sig också!



Olen vain tehnyt töitä koko viikonlopun joten mitään mielenkiintoista minulla nyt ei  ole kerrottavana. Intensiivinen työtahti tällä hetkellä, minulla on valtava kasa kuvia joita pitäisi viimeistellä. Kuvankäsittely on todella hauskaa mutta vie paljon aikaa!
Nyt suljen koneen ja menen sienimetsään, sillä onhan myös tärkeä liikkua, jotta keho pysyy kunnossa!

4 kommentarer:

  1. Jag har också jobbat i dag, men kanske jag får vara ledig i morgon i stället. ;)

    SvaraRadera
  2. Härlig bild på din fotohörna!

    SvaraRadera
  3. Arbete o nöje i en mix brukar bli bra... skönt att komma ut o röra på sig. Idag har det regnat, men det hindrar inte för en skön prommis med vovven...
    till slut...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  4. Fin bild! Det har blivit mycket innesittande trots att jag inte jobbat alls i helgen, så den korta promenad jag tog idag kändes väldigt uppfriskande.
    Ha en fin kommande vecka!
    Kram Sabina

    SvaraRadera