22 oktober 2012

Vilken middag!

Gårdagens middag var utsökt! Harstek, hasselbackapotatis och ett gott väl valt vin till.( Jag bad om hjälp på Alko)  Jag behöver aldrig gå på restaurang när serveringen här hemma är av denna klass... Väldigt behändigt och mysigt, och så slipper man fundera på vem som ska vara chaufför för kvällen.



Päivällinen eilen  oli upea. Jänispaistia, hasselbackan perunoita ja sen kanssa hyvin valittu viini (sain Alkosta apua) Minunpa ei tarvitse ravintoloissa käydä, kun tarjoilu täällä kotona on tätä luokkaa! Varsin kätevää ja tunnelmallista, ja myös käytännöllistä sillä autokuskia ei illaksi tarvita.

6 kommentarer:

  1. Anrättningen ser utsökt ut!
    Hälsningar till kocken!

    SvaraRadera
  2. Vilken otrolig lyx! Här får vi "rulla ner för backen" om vi ska äta på krogen. Det blir värre hem...;-)
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Ser väldigt stämnigsfullt ut! Man vill hoppa in i den bilden och äta just den maten :)

    SvaraRadera
  4. Ååhh vilken lyx alltså! Mmmm vad gott... jag blir nästan lite avis.
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  5. Åh vilken lyxmat!!! Såg otroligt gott ut även om jag måste erkänna att just harstek har jag aldrig ätit, vilken man du har!!! Vackra inspirerande bilder också och läckert hem nedan med färgglada detaljer i köket! Du själv har ett jättefint fint hem också, såååå smkfullt, vilka läckra bilder på dig i jemtrevliga köket med vingalset;) och du och vovven och alla vackra rummen, snyggt och personligt!!! mari.

    SvaraRadera
  6. Nämen oj, vilken lyxig måltid!! Ha en fin kväll hörni*

    SvaraRadera