16 oktober 2012

Magisk Vinter

Nu är den här! IlonaPietiläinens bok Talven Taikaa (Vinterns magi) , där bland annat vårt hem är med. Även om jag själv tagit bilderna av vårt hem och sett dem tusen gånger så var det ju spännande att få se den i tryck. Ilonas böcker har dessutom alltid det där "lilla extra", de är vackra som karameller :)  Boken fylls också av Ilonas trevliga små tankar och pysselideer för vinterns mörka dagar.














Talven taikaa!!! 

Nyt se on täällä! Ilona Pietiläisen kirja Talven Taikaa, jossa meidänkin koti on mukana. Vaikka itse otin meidän kodin kuvat, ja olen nähnyt ne about tuhat kertaa, jännitin lopputulosta tietysti. Ja ihanahan tuo on, Ilonan kirjat ovat aina niin kauniita, oikeita karamelleja joista voi nauttia pitkään. 
Tämäkin kirja on täynnä kirjailijan ihania kivoja ajatuksia ja ideoita askarteluun. 





14 kommentarer:

  1. Ihana oli saada sinut mukaan kirjan seikkailuihin. Selaan kotisivuja aina uudelleen ja uudelleen ihastellen luovien naisten ideoita:)
    Kiitos valtavin!
    Ilona

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilka fina bilder...
    Köksbilden var favoriten ....
    Men visst är vovsingen för gullig,
    så rak i ryggen. Helt tydligt van att bli fotofraferad :)

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera
  3. Väldigt fina bilder! Och vilket vackert kök!

    SvaraRadera
  4. fina bilder.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder! Boken ser jättetrevlig ut!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Åh vilka läckra bilder!
    Speciellt gillar jag doggen i stolen!

    H.
    -Sussi

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder! Vilken vinterkänsla.
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  8. Helt härliga bilder!
    Nu ska jag snart montera bilderna i ramar... bara jag fått röjt i garderoben så att jag hittar nåt annat att ta på mig... har gått i samma kläder i en vecka (ja nästan alltså) och nu måste jag packa upp resten. Det tar visst aldrig slut...
    Puh, sista gången jag flyttar, alltså.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  9. Åh så vackra bilder och boken ser så fin ut, det är inte annat än man längtar till jul. Ha det bra. /Anna

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder från ert he, så himla vackert!! Tack snälla för att du delade med dig, får väl gå och inhandla boken tror jag :)

    SvaraRadera
  11. Onpa kaunis koti teillä, ja nuo ihanat valkoiset lattiat! Täytyy hankkia tuo kirja :)

    SvaraRadera
  12. Jättefina bilder och det vore trevligt att få tumma och bläddra i boken!

    SvaraRadera